søndag 20. november 2011

Resirkuleing

Jeg syntes det er viktig at alle bidrar og gjør det en kan for et bedre miljø. Til tross for elendige resirkuleringsløsninger her i landet, så må jeg bare gjøre det beste ut av det.

Jeg irriterer meg mest over løsningen for resirkulering av plast. Jeg mener at flere ville bidratt dersom løsningene var bedre. I tillegg syntes jeg papp og papir tømmes for skjelden.

Hvor skal en så oppbevare all denne plasten og papiret Hvem vil ha plastposer hengende på kjøkkenet. Ja, for det er jo som oftest på kjøkkenet det vil være naturlig og ha en returstasjon.

Jeg har forsøkt å gjøre dette så enkelt og pent som mulig.

























Jeg er usikker på hva disse posene er laget av, men det er en type myk isopor. De er enkel å bære med seg når de blir full og skal tømmes.

Over har jeg skrevet med dymo maksin - som jeg forøvrig har arvet etter min kjære pappa. Han hadde denne på kontoret sitt. Refill får jeg kjøpt på Clas Ohlson.

Slik unngår man enhver tvil om hva som skal hvor....


























Posene er faktisk kjøpt på europris.


- LilleKrutt-
































2 kommentarer:

  1. Helt enig, dette var lurt! For hvem har vel den store posen for plast hengende på kjøkkenet! ;)

    Kule de veskene!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!!

    Hvor er du blitt av?? Savner innleggene dine.

    Håper du er tilbake snart, Klem Anna

    SvarSlett