lørdag 17. september 2011

Memories



Det er mange som kaster brukbare ting. Her i huset gir jeg bort både klær og leker. Enten til familie eller venner med barn. Men noe må jeg bare beholde. Jeg tror mine foreldre og deres generasjon var flinkere til å ta vare på ting. Det var mer vanlig dengang å arve enn det er i dag. 

Jeg er veldig glad for at min kjære mamma har tatt så godt vare på noen lekene våre.


Boys stuff

Puten er sydd av meg.

Heldigvis er svigermor av "samme sorten". Hun har også tatt vare på mange godbiter. Disse har fått plass i husets gutteom.






Girl Stuff


Her er noen smakebiter fra jenterommet. Dukkevognen er av merket emmaljunga. Den har blikt brukt mye og jeg husker jeg hadde den med på butikken og overalt. Til og med "pillesøssen" har sittet i denne.

Dynetrekket har mamma hatt da hun var liten jente.




Den røde kofferten var min, den blå som er på gutterommet var min søster sin.

Smykkeskrinet var opprinnelig i brunt og rødt. Det fikk seg en omgang med spaymaling og vips nytt smykkeskrin. Min søster og jeg hadde like.

Ha en fin kveld

- LilleKrutt -



1 kommentar:

  1. Hei!! God søndags morgen til deg ;o)
    For noen herlige barneleker. Så artig at de er blitt spart på!
    Mine foreldre sparte på min dukkevogn, dessverre var den blitt spist på av mus...Ellers låner dattra mi min søsters barbieting, ALLE 4 kasser!

    Klem Anna

    SvarSlett