fredag 19. august 2011

Wind Of Change

Lenger har jeg gått med en liten blogger i magen, men har kommet frem til at jeg ikke har hatt tid. Vel, alt til sin tid og etter mye om og men, hiver jeg meg ut i det.
Min lille lidenskap er interiør. Jeg elsker gamle møbler og ting. Gi dem nytt liv og ny drakt.

Som f.eks denne gamle arkivboksen jeg har arvet etter min englepappa. Den er fra hans gamle kontor. Den har fått ny drakt og rommer nå smykkene mine.

Litt nytt innimellom blir det jo også.
Jeg håper du vil følge bloggen min og jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen.
Med ønske om en GOD HELG
- LilleKrutt -

1 kommentar:

  1. Hurra! Endelig ble det blogg på deg også! Kjempe gøy!

    Du er så flink og har så koselig stil! Gleder meg til å bli inspirert!

    God fredagskveld til deg vennen! Klem

    SvarSlett