mandag 29. august 2011

Second Best


Noen ganger må bare en midligertidig løsning være god nok....for en stund. Jeg er utålmodig av natur og når jeg får en idè, vil jeg helst gjennomføre den med engang. Skal man få ting gjort må man ofte gjøre det selv. 
Jeg var SÅ lei furukjøkken og gul benkeplate. Helt nytt kjøkken er nok laaaangt frem i tid, da andre prioriteringen kommer foran. Kjøkkenet fungerer kjempebra, løsningen er god, men ikke fargen.
Vel, da er det bare en ting å gjøre. Ta frem malerkosten, koste støv av tålmodigheten og nøysomheten og sette i gang. Som oftest blir resultatet kjempebra. Så nå jeg er hakket mer fornøyd.
Som oftest blir resultatet kjempebra. Så nå er jeg hakket mer fornøyd. Foreløpig....

Ha en fin kveld.

- LilleKrutt -  

2 kommentarer:

  1. WOW det ble fantastisk! Herlighet så forandret det ble....Det er jo helt utrolig hvor mye maling har å si!

    Synes du har gjort en fantastisk jobb! Gleder meg til å komme å se på ordentlig!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen!! Fikk tips fra mitt & mine om at det var startet opp en ny blogg, jeg følger deg videre, å stikk gjerne innom meg en tur ;o)

    Klem Anna

    SvarSlett